Η συλλογή με τα retro περιοδικά μου

Posted by Scatman on September 28, 2012

Μικρότερος ήμουν φανατικός αναγνώστης περιοδικών (κυρίως) τεχνολογίας με αποτέλεσμα να έχω πλέον μία τεράστια και ιστορική συλλογή. Τα περισσότερα είναι παρατημένα στην αποθήκη και δυστυχώς πεταμένα εδώ κι εκεί. Όλο λέω πως θα αγοράσω ένα ράφι να τα στοιχίσω στο δωμάτιο μου αλλά…ποτέ δεν το κάνω.

Όπως και να έχει, ψαχούλευα και σήμερα τα περιοδικά και είπα να τα βγάλω κάποιες φωτογραφίες ώστε να τα μοιραστώ μαζί σας. Κάποια από αυτά μάλιστα, δε γνώριζα καν ότι τα έχω!

Η συλλογή… πάνω από 400 περιοδικά!

 

Πέρα απ’τα gaming περιοδικά, υπάρχουν πολλά κόμικ, σινεμά, μουσικής κ.ά.

Περί gaming έχω αρκετά Computer Game Magazines, Gamepro, Games, Pixel, PS Magazine, Sega Power, Nintendo World, PSX Power, CD Show, Computer & Software, Shareware, RAM, FUN Online, CD game και κάποια άλλα αγγλικά…που κοσμούσαν την αγορά πριν αρκετά χρόνια.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν τα non-gaming.

Tα θυμάστε αυτά τα 2 ποδοσφαιρικά περιοδικά? World Soccer & Παγκόσμιοι! Το πρώτο μάλιστα έχει και διπλή τιμή σε ευρώ και δραχμές 😀 !

 

έχω αρκετά τεύχη και ιδιαίτερα το 2ο…το είχα ξεχάσει εντελώς.

Έπειτα,

  

έχω πάρα πολλά ΤΑ ΣΑΙΝΙΑ, παλιά τεύχη ΜΙΚΕΥ που τα είχα βρει τυχαία σε περίπτερο στο Ρέθυμνο και παρεμπιπτόντως περιέχουν και ύλη επικαιρότητας (αθλητικά, VG κ.ά!!), φυσικά ΑΛΜΑΝΑΚΟ που ήμουν τεράστιος φαν, Παιχνιδοπεριοδικό (!!!!), Ποπαυ, Archie , Περιπέτεια κ.ά

 

ΠΟΠ Κορν, Αφισόραμα, ΜΑΡΙΝΑ, Κατερίνα, Σούπερ Κατερίνα που αγόραζε η αδερφή μου. Aφιερώματα σε boy bands, Beverly Hills είναι λίγα μόνο απ’τα πλούσια cult ύλη τους. Πολύ γέλιο έχουν και τα γράμματα αναγνωστών 😛 .

Μιας κι ανέφερα το Αφισόραμα, θυμάται κανείς τις περίεργες κασσετούλες που έδινε το περιοδικό ανά διαστήματα?

Κορυφαία ανακάλυψη βέβαια ήταν το ποδοσφαιρικό album της Panini για τη χρονιά του ’98!

  

Η δεύτερη εικόνα δείχνει τον Γ.Καραγκούνη στον Απόλλων Αθηνών! Ενώ η τρίτη με τα μικρά αυτοκόλλητα την Β’ Κατηγορία.

Κι επειδή η αποθήκη = ρετρό κι αναμνήσεις, ιδού και η παλιά μας τηλεόραση που παραδόξως παρά την κακή της κατάσταση είναι ακόμη λειτουργική. Η National!!!!

  

Κάποια στιγμή θα αρχίσω να σκανάρω και κείμενα απ’τα περιοδικά. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον.

Αυτά.

6 Responses to “Η συλλογή με τα retro περιοδικά μου”

  1. Που είναι τα USER;;;

  2. Nionios said

    Aπό τα Computer Games Magazine το τευχος 32 το έχεις που έδινε δώρο το game “NYR: New York Race?
    Αν το έχεις μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πια demo έδωσε μαζί με το cd?

    • Scatman said

      Το συγκεκριμένο τεύχος δεν το έχω. Πάντως όσα παιχνίδια έχω απ’το περιοδικό δεν περιείχαν demos.

  3. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, από το Αλμανάκο ήταν που πρωτοέμαθα για το Guardian Heroes τ’ οποίο και λατρεύω, σε μια εποχή που το εν λόγω περιοδικό ασχολιόταν ακόμα και με Japan import games για Saturn και μιλάγε γι’ αυτά με τρελό ενθουσιασμό. Μετά δυστυχώς κατάντησε μια Playstation προπαγάνδα χαρακτηρίζοντας για παράδειγμα το Bangai O για Dreamcast ως το χειρότερο shooter της χρονιάς(!). Στην πυρά!

    • Scatman said

      Το Αλμανακο ηταν ενα σπουδαιο “εφηβικο” περιοδικο κυριως για αγορια που οντως απο ενα σημειο και μετα ηταν φανερο οτι ειχε κορεστει σε ολους τους τομεις. Στα videogames ακολουθουσε τη γραμμη τοπυ εμποριου…οτι πουλουσε …το προωθουσε

Leave a Reply

 
