SNES : Nekketsu Tairiku ~ Burning Heroes [ΜΕΡΟΣ 1ο] – Οι πρώτες σκέψεις

Posted by Scatman on November 5, 2012

 Ξεκίνησα να παίζω σήμερα ένα σχετικά άγνωστο RPG του SNES,  το Nekketsu Tairiku ~ Burning Soldier (熱血大陸バーニングヒーローズ). Πρόκειται για μία παραγωγή του 1995 απ’την ENIX που κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει…εξάλλου τα περισσότερα RPGs του SNES δε μεταφέρθηκαν στις Δυτικές αγορές.

Παρότι φανατικός παίχτης κι ερευνητής των RPGs ~εδώ και πολλά χρόνια~, με το συγκεκριμένο δεν είχε τύχει να ασχοληθώ ποτέ. Θυμήθηκα την ύπαρξη του μετά από επίσκεψή μου στο site της Dynamic-Design. Έκπληκτος ανακάλυψα πως έχουν ολοκληρώσει τη μετάφρασή του.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ μαζί του..άμεσα… ωστόσο οι πληροφορίες που συνέλεξα γι’αυτό μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Τι αφορούσαν? Το σενάριο διαφορετικών προσωπικοτήτων!

Έχω αφιερώσει κοντά στις 2.5 – 3 ώρες οπότε έχω λάβει μία καλή πρώτη γεύση των χαρακτηριστικών του.

Απ’την αρχή κι όλας, ο παίχτης καλείται να επιλέξει 1 απ’τους 4 συνολικά προσβάσιμους χαρακτήρες. Ο καθένας έχει το δικό του ιστορικό backround κι άρα το δικό του σενάριο. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ακριβώς δίπλα τους υπάρχουν σκιές από φιγούρες 4 ακόμη ηρώων! Υποθέτω, ξεκλειδώνονται μετά την ολοκλήρωση κάθε σεναρίου διαδοχικά !? Το πως θα γίνει αυτό, εάν έχουν ανάλογη διάρκεια…δε τα γνωρίζω ακόμη. Είμαι απόλυτα σίγουρος όμως πως στην πορεία ολόκληρη η ομάδα θα ενωθεί για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού. Σαν ιδέα φαίνεται επηρεασμένο απ’το προγενέστερο Live a Live της Square Soft (1994). Εντελώς “τυχαία” εκείνη την περίοδο οι 2 εταιρείες, πέρα από κορυφαία ονόματα του χώρου, είχαν κι έναν άτυπο αλλά πολύ παραγωγικό όσο κι ενδιαφέρον ~από κάθε άποψη~ ανταγωνισμό 🙂 .

Συνεχίζοντας για το παιχνίδι, οι πρώτες εντυπώσεις είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιητικές χωρίς φυσικά να λείπουν και οι κακοφωνίες.

Όσον αφορά τo gameplay, βασίζεται σε turn based μηχανισμούς στις μάχες και το γραμμικό quest solving στην προώθηση της δράσης. Το οπτικοακουστικό κομμάτι είναι ικανοποιητικό. Ιδιαίτερα τα γραφικά θυμίζουν έντονα το.. Final Fantasy V…με τα sprites και τους χρωματισμούς να είναι καλύτερα! Θετική εντύπωση μου έκανε και η ποικιλία στα περιβάλλοντα όπως και στους αντιπάλους που συναντούσα.

Στον αντίποδα… με ενόχλησε αφάνταστα το υψηλό encounter rate. Κάποιες στιγμές έκανα μάχη ανά 2 δευτερόλεπτα κίνησης!!! Ευτυχώς όμως η συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι ο κανόνας. Ένα ακόμη στοιχείο που με ενόχλησε είναι  η έλλειψη λεπτομέρειας σε διάφορους τομείς. Παράδειγμα, δεν υπάρχουν τα : χρονόμετρο, avatars, δυνατότητα formation εκτός μαχών, αναλυτική επίδειξη πληροφοριών στα μαγαζιά κ.ά …

Γενικότερα έχω παρατηρήσει πολλές “περίεργες” ελλείψεις, αδιανόητες για παραγωγή του ‘95 που θα έκαναν την ενασχόληση του ενδιαφερόμενου πιο απλή. Επιφυλάσσομαι να μιλήσω αναλυτικότερα στο μέλλον καθώς σκοπεύω να γράψω ένα review που θα θίγει ~σχεδόν~ τα πάντα.

Κλείνοντας, παραθέτω ένα video που ανέβασα σήμερα στο youtube κανάλι μου για το παιχνίδι και δείχνει κάποια απ’τα βασικά gameplay χαρακτηριστικά του :

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: