Βότανα …not compatible

Posted by Scatman on December 16, 2012

Σε γενικές γραμμές είναι ένας αγχωτικός τύπος που αναζητά πάντα φυσικούς τρόπους και μεθόδους χαλαρώματος. Σε μία μικρή έρευνα μου στο ίντερνετ (πάνω σε αυτό το θέμα), οδηγήθηκα σε βότανα που πωλούνται ελεύθερα στο εμπόριο και φυσικά μπορούν να γίνουν ροφήματα (τσάι).

Πιο αναλυτικά, κατέληξα στα : Μελισσόχορτο, Μαντζουράνα και Βαλεριάνα.

Τα σχόλια για τα συγκεκριμένα ήταν (και είναι) αποθεωτικά με αποτέλεσμα να πειστώ κι αγοράσω και τα 3 !

Δεν είμαι πάντα τόσο large σε πράγματα που δε γνωρίζω, ωστόσο μπαίνοντας στο πάρα πολύ καλό tsai.gr ανακάλυψα ότι δεν ήταν και τόσο ακριβά στις ποσότητες των 100gr. Παρεμπιπτόντως, υποτίμησα πολύ τη συγκεκριμένη ποσότητα. Είναι αρκετά μεγάλη για τη χρήση που προορίζεται!

Η παραγγελία έφτασε πολύ γρήγορα στο σπίτι μου. Δυστυχώς, έχω πετάξει τη συσκευασία και δε μπορώ να δείξω πόσο όμορφη και περιποιημένη ήταν, δεν έχω το παραμικρό παράπονο.. Επιπλέον, μου έστειλαν κι ένα extra βότανο σαν δείγμα-δώρο :

snapshot

China Oolong, 2 κουταλιές και παραμονή στο νερό επί 3-5 λεπτά. Δεν το έχω  δοκιμάσει ακόμη.

Εξαιρετικοί οι τύποι στο tsai.gr!

Στο θέμα μας όμως που δεν είναι άλλο απ’την πρακτικότητα αυτών των βοτάνων.

Όσον αφορά το Μελισσόχορτο, θεωρείται ιδανικό “αντίδοτο” για την υπέρταση, την αϋπνία, την ανορεξία, των νεύρων, της πίεσης και του πονοκεφάλου.

Μελισσόχορτο

Προσωπικά, δεν ένιωσα πιο χαλαρός ή έτοιμος για ύπνο όταν το δοκίμασα… Δε ξέρω από που προέκυψε ότι έχει τέτοιες ιδιότητες αλλά κανένα από τα σχόλια που το συνοδεύουν δε λειτούργησε σε εμένα. Παρ’ όλα αυτά, έχει συμπαθητική γεύση. Στην εικόνα φαίνονται εσκεμμένα τα δάχτυλά μου για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της συσκευασίας.

Η Βαλεριάνα είναι το πιο “βαρύ” απ’τα 3 που αγόρασα και θεωρείται φυσικό ηρεμιστικό.

Βαλεριάνα

Και σε αυτή  την περίπτωση δεν είδα καμία θαυματουργή ικανότητα. Είτε καταναλώσω Βαλεριάνα είτε όχι, δεν υπάρχει καμία διαφορά. Η γεύση της καθώς και η μυρωδιά της δεν είναι κι ότι καλύτερο… Εάν τη φτιάξω σε μεγάλο ποτήρι, σπάνια θα το πιω ολόκληρο. Η συσκευασία της είναι πιο μικρή απ’τις άλλες 2.

Τέλος, η Μαντζουράνα υποτίθεται μας βοηθάει στη χαλάρωση κι αποβολή άγχους…

Μαντζουράνα

Δε χρειάζεται να σχολιάσω και πάλι το αποτέλεσμα. Μ’αρέσει περισσότερο σαν γεύση απ’τα άλλα δύο. Θα έλεγα θυμίζει χαμομήλι…

Τελικά, έχοντας δοκιμάσει 3 απ’τα περίφημα ισχυρά ηρεμιστικά της φύσης, έχω μείνει τελείως απογοητευμένος. Δε θα καταλήξω στο ότι δεν είναι λειτουργικά απλά…σε εμένα δεν κατάφερε να φανεί κανένα χρήσιμο. Λογικά, μετά την κατανάλωσή τους δε θα τα ξαναπάρω…

Όπως και να έχει, λειτουργικά ή μη, αποτελούν ευχάριστη συνοδεία τα βράδια 🙂 .

Leave a Reply

 
